wtorek, 19 sierpnia 2014

Chłodzący spray po opalaniu z witaminą C i aloesem, Avon Sun +

Chłodzący spray po opalaniu z witaminą C i aloesem, Avon Sun +


Producent: Avon 

Opakowanie:plastykowa buteleczka z aplikatorem o poj. 150 ml 

Cena : ok. 8.99 


Informacje od producenta: 



Lekki, łatwy do nakładania spray z witamina C chłodzi i nawilża skórę.
Ukojenie opalonej skóry. Po kąpieli słonecznej należy posmarować ciało specjalnym produktem,
 który ukoi i zregeneruje skórę. Produkty po opalaniu Avon Sun + :
-zawierają wyciąg z aloesu, panthenol i witaminę E
-chłodzą, koją i nawilżają skórę po ekspozycji na słońce.


Nasza opinia : 

Moja skóra często opala się na czerwono i później strasznie pieczą opalone miejsca. W maju zamówiłam sobie zestaw 5- ciu kosmetyków z firmy Avon za ok. 23.99 zł. W zestaw wchodził właśnie ten łagodzący spray po opalaniu :) moja skóra często gdy złapię ją słońce opala się na czerwono co jest strasznie dokuczliwe i okropnie piecze. Gdy po raz pierwszy opaliłam się tego roku, zachęcona opinią producenta wypróbowałam chłodzący spray jak u mnie rewelacja brak minusów same plusy, a o to one : 
+ po spryskaniu opalonych części ciała daję odrazu przyjemny chłodek :) 
+ wydajny 
+ nie lepi się 
+ prosty w użyciu 
+ łagodzi podrażnienia skóry na bardzo długi czas 
+ delikatny zapach 
+ nie spływa, wręcz przeciwnie szybko się wchłania 
+ nie zostawia plam na ubraniach 
+ niska cena 
+ poręczna buteleczka 
Produkt godny polecenia :) 

Zapraszam do pozostawienia swojej opinii. 
Pozdrawiam :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)