piątek, 8 sierpnia 2014

Odżywka do włosów Natura Silk-Jedwabna Kuracja


Producent: Marion
Opakowanie: Plastykowa buteleczka z aplikatorem o poj.50ml
Cena: ok. 8 zł


                           Informacje od producenta:

Natura Silk jedwabna kuracja to odżywka regenerująca bez spłukiwania do włosów.
Dzięki zawartości m.in. jedwabiu i prowitaminy B5:

- Nadaje włosom świetlisty połysk już po użyciu 1 kropli
- Sprawia że Twoje włosy będą odżywione,nawilżone i sprężyste.
-Przywraca włosom suchym,zniszczonym i matowym miękkość i blask.

  Natura silk jedwabna kuracja wygładza powierzchnię włosów, ułatwia rozczesywanie
i układanie oraz regeneruje włosy od wewnątrz. Regularnie stosowana chroni włosy
przed wysoką temperaturą , gorącym powietrzem, zanieczyszczeniami środowiska
i utratą wilgoci.

Nasza opinia: 

Moje włosy są bardzo wymagające jak dla mnie i mojego typu włosów odżywka jest jak najbardziej okey ładnie pachnie, nadaje włosom połysk,wygodna buteleczka, włosy są po nim miękkie, bardzo dobrze się rozczesują i układają tak jak chce. Po pierwszym użyciu widać różnicę. Przywróciła moim włosy  zdrowy piękny wygląd. Po stosowaniu przez miesiąc moje włosy odżyły dzięki  tej odżywce.
A jak u Was sprawdził się ten kosmetyk ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)