czwartek, 7 sierpnia 2014

LOOK EXPERT Odżywka do Włosów Suchych i Zniszczonych 900 ml Intensive Repair

                                                              zdjęcie pobrano z wyszukiwarki Google
LOOK EXPERT
Odżywka do Włosów Suchych i Zniszczonych 900 ml Intensive Repair


producent: Look Ekspert
opakowanie: butelka z pompką 900 ml
cena: od 9.90 zł do 15 zł


Informacje od producenta:

LOOK EXPERT Odżywka do Włosów Suchych i Zniszczonych 900 ml Intensive Repair Odżywka regeneracyjna została opracowana specjalnie do włosów suchych i zniszczonych, które wymagają intensywnej pielęgnacji po różnego rodzaju zabiegach fryzjerskich. Pojemność 900 ml. Zawarta w odżywce prowitamina B5 regeneruje włosy nadając im blask i zdrowy wygląd, a jedwab ułatwia rozczesywanie, wygładza oraz zapobiega elektryzowaniu się włosów.

Nasza opinia:

Mój Narzeczony był już znudzony narzekaniem na moje włosy więc wpadł na pomysł aby kupić tę oto odżywkę . Mogę powiedzieć iż jestem z niej zadowolona. Odżywka ma gęstą konsystencję która z łatwością rozprowadza się na włosach. Po regularnym stosowaniu moje włosy wyglądają zdrowo i super pachną,mają połysk i doskonale się rozczesują. Odżywka nie obciąża włosów i nie powoduję podrażnień. Poręczne opakowanie z pompką ułatwia nam dozowanie odżywki w szybki i prosty sposób . Odżywka jest w 100%  godna polecenia. Dużym plusem jest cena gdy się dowiedziałam ile kosztowała to byłam pozytywnie zaskoczona. Polecam naprawdę warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)