piątek, 15 sierpnia 2014

Rozjaśniacz w sprayu Joanna!

                             
                                        pobrano z wyszukiwarki Google

Producent: Joanna
Opakowanie: buteleczka plastykowa z spryskiwaczem o poj.  150 ml
Cena: ok. 8.99 zł


Informacje od producenta:

Przeznaczony specjalnie do włosów blond i ciemny blond. Pozwala uzyskać słoneczne pasemka blond lub efekt naturalnego, letniego balejażu. Na włosach ciemniejszych rezultat rozjaśnienia będzie mniej widoczny. Formuła rozjaśniacza jest bardzo łagodna. Preparat stosowany systematycznie sprawia, że efekt trwałego rozjaśnienia pojawia się stopniowo. W zależności od wyjściowego koloru włosów rezultat jest widoczny już po 4-5 zabiegach. Preparat nie jest zalecany do włosów po trwałej ondulacji i farbowanych odcieniami brązu lub ciemniejszymi (włosy mogą przybrać pomarańczowy lub czerwony odcień).






Nasza opinia :

Już od dawna miałam zamiar rozjaśnić odrosty włosów. Zaskoczona nowością kupiłam ten rozjaśniacz w sprayu, pomyślałam usiądę na słońcu a moje włosy po aplikacji będą się rozjaśniać. No i było tak spryskałam odrosty tym wynalazkiem włosy zaczęły się rozjaśniać po około godziny, wyczytałam w ulotce że można spryskać tym włosy i wysuszyć suszarką to też się rozjaśnią.No i tak też uczyniłam włosy spryskałam,wysuszyłam i odrosty zmieniły się w piękny blond jaki chciałam uzyskać. A gdy postanowiłam odświeżyć moje włosy owy rozjaśniacz spłyną razem z szamponem z moich włosów :( i odrosty znów wróciły. A więc nie warto kupować tego produktu ponieważ daje efekt tylko do chwili umycia włosów później tak jak u mnie odrosty wracają a my jesteśmy stratni, bo musimy kupić farbę lub rozjaśniacz jak chcemy mieć upragniony efekt.
* dwie aplikacje sprayu efekt blondu jest ,jedno umycie włosów i są odrosty 
* nie polecam 
* jedyny plus produktu to delikatny rumiankowy zapach.

4 komentarze:

  1. Właśnie myślałam,żeby go kupić. Nie farbuję włosów od maja i chciałam uzyskać naturalny efekt słońca na odrostach. Dzięki za post. Obserwuję ;)
    www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moja siostra go stosowała i jej się sprawdził ;) Włosy rozjaśnione ma do teraz aż widać jej odrosty, bo naturalne zdążyły odrosnąć .. Ale wiadomo, że produkty działają inaczej na różnych osobach ;) serdecznie pozdrawiam i obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak masz rację, wszystko zależy w tym przypadku od rodzaju włosów
      dziękuje za komentarz Pozdrawiam

      Usuń
  3. Miałam kupić ale w końcu się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)