poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Syoss LIGHTEERS - rozjaśniacz do włosów :)

                                               


              Rozjaśniacz do włosów Syoss LIGHTEERS 

Producent: Syoss - Schwarzkopf 
Opakowanie: Kartonikowe pudełko a w nim : 
* instrukcja 
* rękawiczki 
* buteleczka plastykowa z aplikatorem i mleczkiem rozjaśniającym 
* odżywka po rozjaśnianiu 
* utrwalacz w saszetce  
* krem rozjaśniający 
Cena: ok. 23 zł 

                          Informacje od producenta : 

 Wysoce skuteczny Średnio intensywny rozjaśniacz Plus 12-0 rozjaśnia włosy aż do 6 tonów bez niepożądanych miedzianych refleksów i nadaje im olśniewający odcień blond, jak z salonu fryzjerskiego. 


                                   Nasza opinia : 

Skuszona niegdyś nowością kupiłam właśnie ten rozjaśniacz, by uzyskać własnie ,, blond jak z salonu fryzjerskiego ,, Myślę, że rozjaśniacz sprawdził się na moich włosach nie niszcząc ich aż tak bardzo jak inne rozjaśniacze których kiedyś używałam :)dzięki buteleczce z aplikatorem rozjaśniacz szybko i wygodnie  nakłada się na włosy , konsystencja dość gęsta dobrze rozprowadza się na włosach. Nie drażniący zapach dość delikatny.  Przed zastosowaniem miałam włosy blond i odrosty ciemnego blondu. Rozjaśniacz trzymałam na włosach około 45 minut. Włosy rozjaśniły się do pożądanego koloru, lecz na odrosty nie podziałał tak jak chciałam ponieważ wyszły one żółte. Dołączona odżywka zapobiegająca pojawieniu się żółtych tonów u mnie się nie sprawdziła ponieważ  po zmyciu rozjaśniacza nałożyłam odżywkę dołączoną do rozjaśniacza  na te żółte odrosty, odczekałam chwilkę, zmyłam a włosy się nie zmieniły były takie jak przed użyciem odżywki. Ze względu na to iż mam długie włosy kupiłam dwa rozjaśniacze i odżywkę z drugiego rozjaśniacza użyłam po raz drugi po kilku dniach, żółte tony tak czy tak nie zniknęły. Być może odżywka sprawdza się przy dłuższym stosowaniu. 
Chętnie poznam waszą opinię. Zapraszam :) 

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)