sobota, 15 listopada 2014

Garnier Czysta Skóra tonik ściągająco –oczyszczający.



Witajcie! W dzisiejszy post będzie o tym właśnie toniku :) Zapraszam !

Marka: Garnier
Cena: ok. 16 zł 
Opakowanie: plastykowa buteleczka o poj. 200 ml. 

Informację od producenta: 

Garnier Czysta Skóra tonik ściągająco –oczyszczający został opracowany dla cery podatnej na niedoskonałości. Zawartość składników aktywnych daje efekt oczyszczonej i zmatowionej skóry.
Kwas salicylowy- posiada działanie antybakteryjne oraz złuszczające.
Cynk- reguluje produkcję sebum
Już po pierwszym zastosowaniu pory będą widocznie zwężone, a niedoskonałości osuszone.



Skład: Aqua, Alcohol Denat., Dipropylene Glicol, Glycerin, Salicylic Acid, Zinc Gluconate, Eucalyptus Globulus/Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Benzophenone-4, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, CI 42090/Blue 1, Parfum/Fragrance, Benzyl Salicytate, Citral, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool (F.I.L. B12107/2).


Moja opinia: 

Po raz pierwszy z tym tonikiem spotkałam się jakieś dwa miesiące temu, ze względu na super działanie 
postanowiłam  kupić po raz kolejny. Teraz pytanie czy warto było po raz kolejny mu zaufać ? 
Odpowiedź brzmi TAK. Dlaczego : otóż  dlatego, że tonik jest bardzo wydajny mi starcza na troszkę więcej  niż miesiąc. Doskonale oczyszcza moją twarz a przy okazji zapobiega nie doskonałością 
Moja skóra wcześniej była bardziej podatna na niedoskonałości  bardzo często coś mi wyskoczyło jakaś krostka itp, po stosowaniu toniku zaczęło to się zmieniać skóra stała się głęboko oczyszczona a niedoskonałości nie pojawiają się tak często jak kiedyś.  Tonik nie wysusza, nie podrażnia mojej skóry ponadto nie pozostawia lepkiej warstwy . Po zastosowaniu pozostawia na chwilę uczucie chłodzenia. Zapach nie koniecznie fajny, ponieważ gdy nałożę tonik czuję w nim nutkę alkoholu  trwa to najwyżej kilka sekund. Myślę, że to mogę mu wybaczyć :)  Cena jak na efekty działania może być.  Polecam.   

Chętnie poznam Waszą opinię. Macie może swojego ulubieńca z tej serii ? Jakiego toniku najchętniej używacie? Czekam na Wasze odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie :) 


6 komentarzy:

  1. sama uzywam ten tonik i jestem z niego bardzo zadowolona! ;)

    obserwuje! :)
    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również używam z Garnier tonik do twarzy. Uważam, że jest wspaniały. Szybko działa i widać efekty, pozdrawiam. :)
    + super blog! http://dwieblogerki.blogspot.com/2014/11/diy-jak-ciekawie-przyozdobic-swieczke.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż muszę kupić! :D
    Genialny post! :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie jestem fanką owego toniku ;-)

    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie używałam, może kiedyś.
    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://chwila-smaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam, więc się nie wypowiem :-)

    http://mikolaj-jaskot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)