sobota, 22 listopada 2014

Maybelline Baby Lips - Pomadka do ust.

Witam Was ! W dzisiejszy post o pomadce do ust Baby Lips. Serdecznie                                                                            zapraszam! 


 Marka: Meybeline
Cena: ok. 10 zł

 Linia balsamów do ust, które nawilżają i odżywiają a nie które odcienie lekko barwią usta. Produkt dostępny w sześciu rodzajach. Ja wybrałam wersję klasyczną, czyli bezbarwną pomadkę która ma dać intensywne nawilżenie i odżywienie. Czy spisała się u mnie na medal dowiecie się już za chwilkę :)


Skład: Polybutene, Octyldodecanol, Isopropyl Myristate, Petrolatum, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyethylene, Ozokerite, Ethylhexyl Salicylate, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter, Diisostearyl Malate, Candelilla Cera / Candelilla Wax / Cire De Candelilla, Vp/Hexadecene Copolymer, Silica Dimethyl Silylate, Parfum / Fragrance, Calcium Aluminum Borosilicate, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Alumina, Aroma / Flavor, Silica, Isopropyl Palmitate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Limonene, Synthetic Fluorphlogopite, Calcium Sodium Borosilicate, Benzyl Benzoate, Centella Asiatica Extract, Aluminum Hydroxide, Citral, Linalool, Hexyl Cinnamal, Tin Oxide, Geraniol, Eugenol, Aloe Barbadensis Extract / Aloe Barbadensis Leaf Extract, Mel / Honey / Miel, Calcium Pantothenate, Ascorbic Acid, Dimethicone, Sodium Chondroitin Sulfate, Atelocollagen.
May Contain: CI 77891 / Titanium Dioxide, MICA, CI 45410 / Red 28 Lake, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides, CI 15850 / Red 7, CI 45380 / Red 22 Lake, CI 19140 / Yellow 5 Lake. CI 42090 / Blue 1 Lake, CI 15985 / Yellow 6 Lake, CI 75470 / Carmine.  

Moja opinia: 


Mało kiedy zdarza się bym używała błyszczyków, szminek czy balsamów do ust. W związku z tym, że przyszła zima a wraz z nią moje usta zaczęły się wysuszać i potrzebowały codziennej pielęgnacji. Zakupiłam tę pomadkę i trafiłam w dziesiątkę.  Pomadka bardzo dobrze nawilża moje usta, a zarazem pielęgnuję je po każdym zastosowaniu. Bezbarwna, bezsmakowa za to przyjemny delikatny zapach. Efekty zauważalne  już po pierwszym użyciu, usta stały się nawilżone, gładkie, mięciutkie. Pomadkę  dobrze rozprowadza się na ustach, nie klei się, utrzymuję się przez ok.2 h co mi w zupełności wystarcza i zapewnia ochronę na praktycznie cały dzień. Poręczne opakowanie, dobrze zabezpieczone nie otwiera się w torebce czy kosmetyczne. Produkt bardzo wydajny, nie wiem kiedy ją  zużyję cieszy mnie też to, że ma długą datę ważności. Przystępna cena. U mnie jak najbardziej się sprawdziła, szczerze mogę Wam polecić :)  Spotkałyście się już z tą pomadką? Czy macie swoją ulubienice? Chętnie poznam Wasze opinie. 


Pozdrawiam. 

5 komentarzy:

  1. Widziałam ją w Rossmann'ie, ale nie dałabym aż tyle. ;-;
    http://chwila-smaku.blogspot.com/
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej Baby Lips jeszcze nie używałam :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygladaja pomadki z tej serii,jednak ja wole balsamy w sloiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam je :)
    zapraszam : http://lillyyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)