piątek, 16 stycznia 2015

Syoss REPAIR-THERAPY odżywka do włosów suchych i zniszczonych.


Producent: Schwarzkopf&Henkel 
Cena: ok. 15 zł 
Pojemność: 500 ml.

Informacje od producent :

Profesjonalna jakość - profesjonalna rezultaty.
Nowy SYOSS z PRO-CELLIUM KERATIN.
Wysoce skuteczna formuła wzmacnia włókna włosa. Sprawia, że włosy wyglądają pięknie, jak po wizycie w salonie fryzjerskim. ODŻYWKA REPAIR THERAPY dla włosów suchych, zniszczonych. Ułatwia rozczesywanie włosów i pomaga zapobiegać łamaniu się włosów. Regeneracja i pielęgnacja dla zdrowego połysku włosów.









Skład: 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-87, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Stearamidopropyl Dimethylamine, Panthenol, Citric Acid, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate, Niacynamide, Propylene Glycol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Isopropyl Myristate, Phenoxyethanol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Linalool, Sodium Methylparaben, Benzyl Alcohol, Limonene 









                                                        Moja opinia :  

Opakowanie: plastykowa butelka o poj. 500 ml, uważam że nie jest poręczna, bo może wyślizgiwać się z mokrych rąk. 

Konsystencja: lekka, kremowa, nie zbyt gęsta - łatwo rozprowadza się na włosach. 

Zapach: Delikatny i przyjemny, który utrzymuję się na włosach nawet do 48 h. 

Działanie: sprawia że włosy stają się miękkie i gładkie, odpowiednio nawilżone, nie puszą się, szybko i łatwo się rozczesują. Jednym słowem włosy wyglądają na zdrowe, odżywione z delikatnym połyskiem. 

Wydajność: Odżywka starcza mi na jakieś 1,5 miesiąca (myję włosy co dwa dni ).

Cena: Produkt wart swojej ceny. 

Moim zdaniem jest to najlepsza odżywka jaką miałam do tej pory.  Kupiłam ją by pomagała mi w rozczesywaniu włosów a zarazem poprawiła ich stan po częstym rozjaśnianiu.  Rzeczywiście tak się stało! 

Używałyście już tej odżywki ? Czy macie swoją ulubioną z którą się nie roztajecie ? Chętnie poznam Wasze zdanie. Mam do Was jeszcze jedno pytanie, dotyczące internetowego sklepu E-Zebra, czy któraś z Was robiła tam zakupy ? Jak długo czeka się na przesyłkę zamówionych rzeczy ?  Z góry dziękuję za wszystkie wypowiedzi. Pozdrawiam :) 

17 komentarzy:

  1. miałam tę odżywkę i u mnie kompletnie nie zdała egzaminu :(
    klikniesz u mnie w poście? byłabym wdzięczna :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/01/coat.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko trafiam na blogi prowadzone przez dwie osoby. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Syoss u mnie się nie sprawdza niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie kupowałam nic z Syossa, swego czasu się nim rozczarowałam, ale chyba muszę wypróbować teraz, może się lepiej sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jej nigdy, ale może kiedyś się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystko z syossa, moim zdaniem to najlepsza firma aktualnie na rynku :) Wszystkie szampony i inne odżywki mnie zadowalają, bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety jeszcze nie próbowałam ale kiedyś na pewno spróbuję :) Zajrzysz? http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że nie używam odżywki do włosów, ponieważ ogólnie mam gęste i zdrowe włosy. Jeśli chodzi o E-Zebra...pierwsze słyszę, ale z ciekawości sama tam zajrzę :p.

    http://miacocolino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z firmy syoss miałam lakier i szampon i także mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej firmy nigdy jeszcze niczego nie używałam,ale ta odżywka bardzo mnie zaciekawiła i jej fajny skład.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo cenię firmę Syoss :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie nawidzę dbac o moje włosy. Denerwuje mnie czekanie 10 minut na wchłoniećie się wszelakich odżywek. Najgorsze co może być to dbanie o włosy. Chyba spowodowane jest to tym, że ich nie lubie i wolałabym mieć ich więcej i w innym kolorze, ale trudno. Z ciekawości wypróbuję ten produkt. :)

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się kiedyś skuszę na tą firmię,narazie jakos nie miałam okazji niczego uzywać

    OdpowiedzUsuń
  14. Z miłą chęcią kiedys na pewno sie skusze. Wcześniej próbowałam produktów kosmetycznych z tej firmy ale nie byłam zbytnio zadowolona z nich. Może tym razem mnie pozytywnie zaskoczy

    OdpowiedzUsuń
  15. mialam tylko ze czarna :)i bylam jak najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mak odżywkę keratynowa z tej firmy i szczerze powiem, że jest bardzo przeciętna. Tez mam takie duze opakowanie i nie wiem jak je zuzyc bo niechętnie po nia sięgam. Najczesciej dodaje jakies pld. Za to świetnie się u mnie sprawdzają maski kallos. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)