piątek, 17 lipca 2015

Mini haul - rzeczy za max. 2 zł :)


Witajcie! Dziś przychodzę do Was z mini haulem z Kik, rzeczy, które chce Wam pokazać kosztowały zaledwie kilka zł bądź kilkanaście groszy. Jeśli jesteście ciekawi co udało mi się upolować zapraszam Was dalej.



Na początek mamy taki pomocnik, ozdoba do koka, która normalnie w Kik kosztuję 8,99 zł ja kupiłam za 0,40 gr i ta cena jak najbardziej mi odpowiada myślę, że za prawie 9 zł bym tego gadżetu nie kupiła. Następnie brokatowy lakier do paznokci, który jest moim zdaniem dobry i przyda się np. by wykonać jakieś wzorki na paznokciach czy coś takiego, normalna cena za lakier 4 zł ja kupiłam za 0,40 gr.

Na włosach pokazuję Wam tą samą ozdobę tylko, że w innym kolorze kupiłam ich chyba trzy sztuki.


Kosmetyczka z uroczą kokardą standardowa cena to 4 zł, udało mi się ją kupić chyba za 1 zł dokładnie nie pamiętam, ale coś w tych granicach oraz najzwyklejsze kolczyki czerwone i czarne może nie są odpowiednie na co dzień, ale do jakiejś stylizacji dopasują się standardowa cena za parę 4 zł, ja kupiłam po 0,40 gr za parę.


Metalowe pojemnik na herbatę i ciastka każde z nich kosztowało 2 zł, a ich standardowa cena do około 8,99 zł. Ja w nich nie będę przechowywać ani herbaty czy ciastek posłużą mi do przechowywania akcesoriów do włosów czy różnych próbek.

Na dziś to wszystko, co miałam do pokazania. Na promocji w Kik można kupić wiele fajnych nie drogich rzeczy. Spodobało Wam się coś ?

37 komentarzy:

  1. pojemniki mi sie strasznie podobają:) ahhh jkak dobrze zrpbic takie zakkuy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pojemniki bym z chęcią przygarnęła :)
    Sliczne są

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że ta ozdoba do włosów to bransoletka :P Bardzo ciekawie prezentuje się na włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zobaczyłam ją pierwszy raz też tak myślałam w domu okazało się że to do włosów :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne nowości ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajna promocja, coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. te pojemniki to też bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ozdoba do włosów i te metalowe pojemniki :) a ceny oszałamiające :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta kosmetyczka z kokardką. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba nie znam tego sklepu... ale ceny obłędne ;)
    Fajne te pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie,ale zakupy faktycznie udały Ci się wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pojemniczki bardzo fajne a zakupy jak widzę udane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pojemniki na herbatę i ciastka są superowe! :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ozdoba do włosów jest cudna wręcz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pojemniki, zakupy się udały :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pojemniczki sa rewelacyjne:) i ta cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pojemniki metalowe, są cudowne :), i ozdoba do koka jak najbardziej na plus, a te ceny? Szał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ceny, ja też lubię sobie coś fajnego upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Obłowiłaś się, bardzo tanio! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pojemniki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się te pojemniczki. :P

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne rzeczy :*
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie *,*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo naprawdę atrakcyjne ceny. Te metalowe pojemniki są świetne.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. pojemniki są świetne :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. te pojemniki są świetne :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pojemniczki są extra
    może wspólna obs ? zacznij i daj znac
    poklikasz ? http://paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  26. kolczyki mam takie same tyle że kupiłam je właśnie za 4 zł ;) pojemniki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe rzeczy, bardzo ładna kosmetyczka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie najbardziej podobaja się puszeczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)