środa, 7 października 2015

Denko wrzesień.


Witajcie :) Kolejny miesiąc za Nami, czas leci nie ubłagalnie szybko i o wiele za szybko. Dziś zapraszam Was na kolejne denko :) 



1). Rival de Loop tonik pielęgnacyjny - dobry, tani i skuteczny tonik nadaję się idealnie do codziennej pielęgnacji. Kupię ponownie. 

2). Bebeauty nawilżający płyn micelarny - dobrze zmywa makijaż słaby, mocny a co najważniejsze nie szczypie w oczy. Kupię ponownie. 

3).  Marion maseczka odżywcza - o maseczce pisałam tutaj Klik . Kupię ponownie. 

4).  Marion arganowy olejek do kąpieli - pisałam o nim tutaj klik . Kupię ponownie. 


5). Garnier szampon nadający witalności - całkiem dobry szampon w korzystnej cenie o którym pisałam tutaj klik . Nie kupię ponownie. 

6). Szampon Gliss Kur regeneracja i objętość - nie zauważyłam by szampon regenerował czy dodawał objętości. Nie kupię ponownie. 

7).  Wcierka Joanna Power Hair - bardzo dobra wcierka która zdecydowanie poprawia wygląd i stan włosów, pisałam o niej tutaj klik . Kupię ponownie. 

8). Próbki szamponu Pantene Aqua Light - po użyciu tego zestawu włosy były lekkie, nawilżone. Kupię ponownie. 


9). Syoss Color odżywka chroniąca kolor - sprawia że włosy są nawilżone, gładkie i dobrze się rozczesują.  Kupię ponownie. 

10 ). Ziaja kokosowe mleczko pod prysznic - pierwsze co mnie urzekło w tym mleczku to przepiękny kokosowy zapach, reszta również bez zastrzeżeń. Kupię ponownie. 

11). Antyperspirant Dove silk dry - ładnie pachnie, zapewnia długotrwałą ochronne. Kupię ponownie. 


12). Woda perfumowana Marco Giorgani - bardzo ładny kwiatowy zapach, niezwykle trwały nie drażniący. Kupie ponownie. 

13). Lakiery Rimmel - dobrze kryjące lakiery które szybko schną. Kupię ponownie. 

14). Zmywacz do paznokci Beauty - często kupie zmywacze tej firmy, zmywają szybko każdy lakier. Kupię ponownie. 


15). Próbka kremu Garnier Hydra Adapt - krem dobrze nawilża skórę i ładnie pachnie. Być może kupię produkt pełnowymiarowy. 

16). Maseczka do twarzy typu peel-off - dobra maseczka która pozostawia skórę gładką i oczyszczoną. Kupię ponownie. 

17). Perfecta serum owocowy zastrzyk energii - dobry produkt w dobrej cenie ma pozytywny wpływ na skórę. Kupię ponownie. 

18).  Playboy balsam do ciała - bardzo ładnie pachnie, nawilża skórę. Mam jeszcze kilka próbek więc testuję dalej :) 

19). Czarna konturówka Lovely - podczas upałów spisywała się na medal. Kupię ponownie. 

20). Carea płatki kosmetyczne - najlepsze i wszystkim znane. Kupię ponownie. 

To już wszystko :) Znacie coś z mojego denka ? Lubicie czy raczej unikacie ? 





25 komentarzy:

  1. Sporo tego, fajne denko ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie,buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon z Gliss Kur u mnie także okazał się bublem ;/
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kokosowe mleczko pod prysznic najlepsze :)
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat mam tą maseczkę z glinki Marion, dość dobra i chyba też kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore denko :) Micel BB ja też chętnie znowu kupię :) U mnie konturówka Lovely się zacięła zupełnie na początku, przez co była już nie do użytku ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog ;)
    zapraszam do siebie sylwuniaa00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam że takie notki są sbędne, po co komu wiadomo co użyliśmy , Ludzie oczekują opini a nie pustych butelek.

    Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie na ten temat ja lubię takie posty, czytać i pisać :) Takie posty jednak interesują ludzi bo wiem z własnego doświadczenia że cieszą się dużym zainteresowaniem :)

      Usuń
  8. fajne denko :)
    Pozdrawiam

    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post <3

    Zapraszam do siebie <3

    http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com/2015/10/hello-october.html

    OdpowiedzUsuń
  10. spore to denko ;) znam dezodorant ;) reszta pobieżnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. znam micela z Biedronki i unikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płyn micelarny od BeBeauty, także uwielbiam :)
    Pozdrawiam serdecznie ...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam płyny, szampon i kremy od Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo zużyć, miałam kiedyś kokosowy krem do rąk z Ziaji i ten zapach był rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spore denko i widzę że większość kosmetyków sprawdziło się.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. O musze wypróbować jakis balsam playboy :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)