sobota, 9 sierpnia 2014

Adidas DEO BODY SPRAY - ICE DIVE 24 h FRESH POWER

Adidas DEO BODY SPRAY - ICE DIVE 24 h FRESH POWER 

Producent : Adidas 
Opakowanie : Spray 150 ml
Cena : ok. 12.99 zł 


                                   Informacje od producenta: 


Doznania sportowe mają wiele twarzy – tak jak i Ty. Od etapu rosnącej ekscytacji po poczucie osobistego zwycięstwa, adidas zawsze towarzyszył Ci jako kompan w tej podróży.Adidas Ice Dive to chłodny, orzeźwiający zapach dla aktywnych mężczyzn, poszukujących intensywnych przeżyć. 



                                             Nasza opinia: 


Jakiś czas temu podczas zakupów zauważyłem Spray Adidasa ICE DIVE 24 h FRESH POWER sprawdziłem zapach,spodobał mi się i postanowiłem go kupić. Dziś po wypróbowaniu chce się z Wami podzielić moją opinią, a więc jak już wcześniej wspomniałem o zapachu powiem że jest rześki i świeży bardzo przyjemny dla nosa. 
Wyczuwalny nawet po kilku godzinach.Po zastosowaniu na skórę faktycznie daje uczucie chłodzenia u mnie nie podrażnia skóry. Co do ceny czasem w marketach można trafić na promocję dwa w cenie jednego. Jak najbardziej polecam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)