sobota, 9 sierpnia 2014

Axe Dark Temptation żel pod prysznic dla mężczyzn

                                                                         zdj. pobrane z wyszukiwarki Google.pl


   Axe Dark Temptation żel pod prysznic dla mężczyzn 


Producent: Axe

Opakowanie: plastykowa butelka o pojemności 250 ml.

Cena: ok.10.49 zł 



                                         Informacje od producenta:


Kuszący żel pod prysznic dla mężczyzn o przyjemnym zapachu. Żel jest odpowiedni dla skóry wymagającej intensywnego odświeżenia i przywrócenia witalności. Świetnie myje i nawilża zmęczone po całym dniu ciało, przywracając mu naturalną jędrność i zdrowy wygląd.Żel posiada skrupulatnie dobrany skład, dzięki czemu jest bezpieczny dla skóry i nie wywołuje podrażnień.Świetnie odżywia ciało. Zapewnia skórze naturalne pH.



                                                Nasza opinia: 


Przyszedł czas na ten właśnie żel. Moim zdaniem żel jest jednym z przeciętnych w mojej kolekcji. Zaciekawił mnie jego intensywny zapach czekolady,który gdy go używam roznosi się wszędzie uważam to za plus. Drugim plusem jest konsystencja, jest dość gęsta i dobrze się pieni. Po dłuższym stosowaniu moja skóra stała się gładsza i bardziej odżywiona. Ponadto ma poręczną butelkę oraz jest wydajny 250 ml przy codziennym używaniu wystarczyło mi na 3 tygodnie.

                                                        Poleca założyciel bloga Jarek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)