wtorek, 12 sierpnia 2014

Aktywne Serum modelujące brzuch i pośladki




                     Aktywne Serum modelujące brzuch i pośladki


Producent: Eveline Cosmetics
Opakowanie: tubka o poj. 250 ml.
Cena:  około 10.99 zł



Informacje od producenta: 


Aktywne serum modelujące brzuch i pośladki.
Trzystopniowa kuracja modelująca:
- rzeźbi i modeluję brzuch i talię
- ujędrnia i podnosi pośladki
- wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej
   Innowacyjna formuła aktywnego serum modelującego brzuch i pośladki
opracowana w laboratorium Eveline Cosmetics, o żelowej konsystencji, zawiera nowatorskie i niezwykle skuteczny składnik Body Firm And Sculpt Complex.
Natychmiast po nałożeniu,nonocząsteczki zawarte w żelu tworzą:"niewidoczną siateczkę" napinającą skórę brzucha i pośladków. Serum zawiera aktywne komponenty ujędrniające, wzmacniające strukturę skóry i zwiększające efektywność
preparatu. Efekty widać już po dwóch tygodniach używania.


Nasza opinia: 


+ konsystencja bezbarwny,gęsty żel, nie jest lepki
+ szybko się wchłania
+ pozostawia uczucie świeżości
+ daje efekt przyjemnego chłodzenia skóry
+ zapach jest delikatny

Jak twierdzi producent efekty widać już po 2 tygodniach, więc postanowiłam używać dzień w dzień przez 2 tyg. Niestety nie udało mi się dostrzec efektów. Jedno jest pewne jak już mam ten żel to zużyje go do końca. Mam nadzieje,że efekty które obiecuję producent wkrótce się pojawią. Cena nie jest wygórowana jak na tego typu żel. Być może u Was sprawdzi bądź sprawdził ten kosmetyk. Zapraszam do wyrażenia swojej opinii. A może macie jakiś żel tego typu sprawdzony? Czekam na opinie i propozycje.

Pozdrawiam. 

3 komentarze:

  1. Lubie produkty wyszczuplające eveline może jakoś szalenie nie redukują tej tkanki tłuszczowej ale fajnie ujędrniają skórę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie ich produkty ;) ale ostatnio jestem zakochana w olejku do ciala z nacomi jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tez jakoś po takich kosmetykach nie ma efektu WOW
    ehh, a szkoda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)