poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Jedwabisty fluid-Mineral Silk&Lift

                  Jedwabisty fluid-Mineral Silk&Lift 



Producent: Ingrid Cosmetics- Verona 
Opakowanie: tubka plastykowa 30 ml
 Cena: ok. 7.99 zł


Informacje od producenta: 


Jedwabisty fluid Mineral Silk&Lift nawilżająco-wygładzający o długotrwałym działaniu.
Równomiernie rozprowadza się na skórze, gwarantuję perfekcyjne wykończenie makijażu. Dzięki zawartości składników najnowszej generacji, zapewni świeży i młody wygląd na wiele godzin, idealnie maskując wszelkie nie równości i nie doskonałości cery. Testowany dermatologicznie. 


Nasza opinia: 

Na fluid Mineral Silk&Lift trafiłam przypadkowo, gdyż dostałam go w prezencie. Na mojej twarzy sprawdza się idealnie. Doskonale łączy się ze skórą, jego konsystencja jest na tyle dobra, że rozprowadza się bardzo dobrze,nie pozostawia plam oraz nie daje efektu maski. Moja twarz przy używaniu fluidu Mineral Silk&Lift wygląda naturalnie. Jak dla mnie jest wydajny,wystarcza na jakieś dwa miesiące. Uważam,że świetnie sprawdzi się na jasnej karnacji i nie tylko. Produkt jest warty tej ceny. Polecam !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)