niedziela, 10 sierpnia 2014

Żel 3w1 do mycia twarzy z wyciągiem z aloesu i imbiru. Glicerynowy krem do rąk i paznokci.

 Żel 3w1 do mycia twarzy z wyciągiem z aloesu i imbiru.
              Glicerynowy krem do rąk i paznokci.  

Producent: Avon Care 
Opakowanie: butelka plastykowa o poj. 200 ml
                        tubka plastykowa o poj. 100 ml  
Cena: 4.99 zł 
          5.99 zł   

                                        Informację od producenta: 


  Żel 3w1 z wyciągiem z aloesu i imbiru: oczyszczanie,tonizowanie,nawilżanie. 

 Glicerynowy krem do rąk i paznokci. Formuła z gliceryną,wapniem i witaminą E 
pomaga przywrócić skórze dłoni nawilżenie i chroni ją przed wysuszeniem, a zarazem 
nadaje paznokciom zdrowy wygląd i blask. 


                                                       Nasza opinia: 


  Żel 3w1 z wyciągiem z aloesu i imbiru u mnie sprawdza się bardzo dobrze. Ma delikatny zapach aloesu i imbiru. Używam go codziennie i z dnia na dzień moja skóra staje się dobrze nawilżona (wcześniej była bardzo sucha). Żel 3w1 świetnie oczyszcza moją skórę dzięki temu jest gładka i ma zdrowy wygląd. Jak dla mnie jest warty tej ceny ponieważ już po pierwszym użyciu widać efekty. 

  Glicerynowy krem do rąk i paznokci jego plusem jest szybkie wchłanianie w skórę dłoni, ma delikatny zapach. Przy codziennym stosowaniu skóra dłoni staje się gładka, miękka oraz nawilżona. Krem również zadziałał na moje paznokcie które wcześniej były łamliwe po stosowaniu stały się mocniejsze. Cenę uważam ze przystępną czasem trafia się Nam kupić droższy krem do rąk praktycznie o tym samym działaniu, jak dla mnie nie jest zła. 

                          Śmiało mogę polecić te dwa produkty. 



    Zapraszam do wyrażenia swojej opinii :) 

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)