niedziela, 10 sierpnia 2014

NIVEA MEN® Natural żel do stylizacji włosów dla mężczyzn

 zdj.pobrano ze strony http://www.nivea.pl/ 


                 NIVEA MEN® Natural żel do stylizacji włosów dla mężczyzn 


Producent: Nivea 
Opakowanie: plastykowa tubka o poj. 150 ml. 
Cena:13.49 zł 


   Informacje od producenta: 

Żel do stylizacji włosów NIVEA MEN NATURAL
- zapewnia mocne utrwalenie przez cały dzień
- pozwala uzyskać naturalny efekt
- nie skleja i nie nabłyszcza włosów
- nie pozostawia osadów i łatwo go zmyć

  Nasza opinia: 

 Używałem tego żelu jakiś czas temu,dziś przyszedł czas by wyrazić moją opinie na jego temat. Jesteś zainteresowany/a zapraszam dalej. 
  A więc zacznijmy: mogę powiedzieć,iż żel sprawdzał się na moich włosach pozwalał na ułożenie włosów tak jak chce, doskonale utrwalał fryzurę. Ponadto ma delikatny zapach męskiego perfumu. Cene uważam za średnią, mogłaby być niższa. jedynym minusem jest to iż po zmyciu moje włosy wyglądały na tłuste. 


1 komentarz:

  1. Wydaje sie być całkiem fajny...szkoda tylko, że mój chłopak układa włosy palcami i nie używa prócz szamponu niczego innego : )
    Pozdrawiam nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)