sobota, 18 października 2014

Krem nawilżająco-matujący przeciw błyszczeniu



              Krem nawilżająco-matujący przeciw błyszczeniu


Informację od producenta: 

Wskazania:
24h PRZECIW! TRĄDZIKOWI - skuteczna codzienna pielęgnacja skóry ze skłonnościami do powstawania trądziku.

Efekty działania:
Krem długotrwale nawilża i reguluje wydzielanie sebum, dzięki czemu przywraca skórze uczucie komfortu. Skuteczność zawdzięcza innowacyjnej kompozycji substancji nawilżających i matujących o własnościach zapobiegających trądzikowi.

Skuteczność potwierdzona dermatologicznie.
Składniki aktywne:
algi - kontroluje łojotok i wydzielanie sebum, działa przeciwzapalnie i wspomaga procesy naprawy skóry.
cząsteczki MICRO-matujące - absorbują nadmiar sebum na skórze. Zostawiają pudrowe odczucie na skórze.
filtr UV - chronią przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego.
alantoina - wygładza i zmiękcza skórę oraz łagodzi podrażnienia.
Stosowanie:
Nanieś krem na dokładnie oczyszczoną skórę twarzy i rozprowadź go delikatnie, wklepując opuszkami palców.
Potwierdzona skuteczność*:
nawilża: 93%
matuje skórę: 93%
zapobiega niedoskonałościom: 66%
poprawia koloryt cery: 93%
*wyniki testów dermatologicznych na skórze z niedoskonałościami
Pojemność:
75 ml
Cena: 14.90 zł 

Nasza opinia: 

No więc tak. Może na początku zacznę od tego, że krem u mnie się nie sprawdził.  Jak twierdzi producent krem ma skutecznie nawilżać, poprawiać koloryt skóry , zapobiegać nie doskonałością. Przy regularnym stosowaniu nie zauważyłam żadnego z wymienionych efektów. Plusy które mogę wymienić to : wydajność, konsystencja w postaci kremowego żelu który szybko się wchłania, rozprowadza się idealnie, nie lepi się. Cena jak na krem tego typu uważam że jest wygórowana. Kupiłam po raz pierwszy i się zawiodłam na tej marce. Być może u Was sprawdził się krem z tej serii ? Używaliście lub używacie kosmetyków tej marki? 
z przyjemnością poznam Waszą opinie. 
Pozdrawiam. 

2 komentarze:

  1. Mam tej samej firmy krem, ale przeciw trądzikowy!
    Polecam :))

    Zapraszam na bloga:
    http://closeyoureye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ;) niedawno kupiłam właśnie ten krem i hm... według mnie działa. Bynajmniej skórę matuje i bardzo przyjemnie pachnie.

    obserwuję ;) http://wmrokudostrzegamblask.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)