poniedziałek, 20 października 2014

Prostownica do włosów SENCOR SHI 110BK.






W dzisiejszym poście mamy pod lupą : Prostownica do włosów SENCOR SHI 110BK. 


Wprowadzenie: 

Ta prostownica ma powierzchnię płytek prostujących wykonaną ze specjalnego połączenia turmalinu i ceramiki. Prostownice turmalinowe promieniują na włosach światłem podczerwonym, jonizują i doskonale podgrzewają włosy. Umożliwiają szybkie i zdrowe wykonanie prac fryzjerskich i fryzur. 

Co to jest turmalin? 

Turmalin jest rzadką substancją mineralną, która wykazuje unikalne własności jonizujące i infraczerwone. Na płytki prostujące turmalin jest nanoszony wspólnie z ceramiką jako bardzo drobny proszek,który po obróbce cieplnej uzyskuje swoją charakterystyczną twardą powierzchnię. Turmalin w naturalny sposób wypromieniowuje jony ujemne i podczerwone ciepło. Po podgrzaniu wytwarza pole elektryczne z jonów ujemnych. Sekret polega na równomiernym rozłożeniu turmalinu w ogrzewanych ceramicznych płytkach prostownicy. Po podgrzaniu większości jonów ujemnych i ciepła z podczerwieni w naturalny sposób uwalnia się i pokryw płytki ceramiczne. 

Opis urządzenia: 

Prostownica posiada: odchylane płytki prostujące, wyłącznik ON/OFF, wskaźnik pracy z diodą LED, obrotowy przewód zasilający (360stopni). Prostownica nagrzewa się do 200 stopni C. 


Nasza opinia: 

Prostownice kupiłam kilka miesięcy temu w super cenie zapłaciłam za nią 29.99 zł.  Spełnia moje wszystkie wymagania co do prostownic :) Prostownica bardzo szybko się nagrzewa, jest poręczna i prosta w użyciu. Ponadto producent udziela 12 miesięcznej gwarancji. Jak wcześniej wspomniałam zapłaciłam nie wiele za prostownice i uważam,że warto było ją kupić. Polecam. 

Znacie markę SENCOR? Wolicie proste czy kręcone włosy? Od jakich producentów pochodzą Wasze prostownice? 

Z chęcią poznam Wasze opinie :) 


Pozdrawiam :) 


1 komentarz:

  1. hej ;)
    w związku z tą prostownicą mam pewne pytanie. Czy po użyciu włosy są miękie czy raczej trochę przesuszone?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)