piątek, 13 marca 2015

Sposoby na domowe peelingi :

wszystkie zdjęcia w tym poście pobrano z wyszukiwarki Google

Peeling to prosty zabieg kosmetyczny, który potrafi zdziałać cuda :)




1.Peeling z migdałów

Składniki:
- 1 łyżeczka drobno posiekanych migdałów
- 2 łyżeczki jogurtu naturalnego
- 1 łyżeczka miodu

Zamiast migdałów możemy także wykorzystać orzechy włoskie

Sposób przygotowania:
Składniki mieszamy ze sobą i delikatnie ucieramy. Na twarz nakładamy delikatnymi ruchami.



2. Peeling z płatków owsianych.

Składniki:
- 3 łyżki zmielonych płatków owsianych
- 1 łyżka miodu
- ciepła woda

Można też dodać 1 łyżeczkę soku z cytryny, która rozjaśnia cerę.

Sposób przygotowania:
Płatki owsiane zalewamy ciepłą wodą w ilości, która je całkowicie zakryje i zostawiamy na 10 minut.
 Gdy płatki napęcznieją dodajemy miód.



3.Peeling z brązowego cukru

Składniki:
- 2 łyżeczki cukru brązowego
- 5 łyżeczek oliwy z oliwek

Sposób przygotowania:
Składniki mieszamy ze sobą i stosujemy na zwilżoną skórę. 
Ponieważ cukier dość szybko się rozpuszcza peeling należy użyć zaraz po jego przygotowaniu.


4.Kawowy domowy peeling do twarzy


Składniki:
- 3 łyżeczki fusów po wypitej kawie
- 5 łyżeczek oliwy z oliwek
- 1 łyżeczka zmielonego cynamonu

Jeśli do wyżej wymienionych składników dodamy żel pod prysznic, gotową miksturę możemy stosować także jako peeling do ciała.

Sposób przygotowania:
Składniki mieszamy ze sobą i stosujemy na zwilżoną skórę twarzy, masując ją okrężnymi ruchami.



5. Peeling z pomarańczy

Składniki:
- sok z 1 pomarańczy
- mąka kukurydziana

Sposób przygotowania:
Do soku dodajemy mąkę kukurydzianą w takiej ilości, by powstała papka.
 Peeling ten jest doskonały nie tylko do twarzy, ale całego ciała.



Lubicie domowe peelingi ? Czy raczej sięgacie po gotowe ?

21 komentarzy:

  1. Lubie peeling z fusów kawy i z platków owsianych :) a jak nie mam zbyt wiele czasu siegam po gotowce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyki własnej roboty sa super, przynajmniej wiemy co jest w środku :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę gotowe peelingi, ale czasem sięgam właśnie po takie domowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej sięgam po gotowe peelingi :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie zrobić taki kawowy peeling. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo z migdałów nie słyszałam !! :D muszę wypróbować ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama peelingu jeszcze nie robiłam. Jestem leniuchem i wolę gotowe :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej z pomarańczy słyszałam bardzo dużo dobrego :) Sama niestety stawiam na te gotowe :) Boję się, ze nie wyjdą mi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe sposoby :) na pewno wypróbuję z płatkami owsianymi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O sposobie z płatkami owsianymi nie słyszałam, ale wypróbuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Płatki owsiane i kawa u mnie sprawdzają się najlepiej :)
    Zapraszam do mnie:
    http://ksiezycova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. na swojej skórze próbowałam tylko ten z cukru, naprawdę go lubię, często robię i polecam. Inne dopiero poznam i przetestuję, co jest oczywiście tylko Twoją zasługą :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam kawowy ale do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem za leniwa na robienie peelingów,więc sięgam po gotowce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie domowe peelingi <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ja znamtylko jeden:KAWOWY,ale często sięgam po gotowe produkty z braku czasu

    OdpowiedzUsuń
  17. Do tej pory nie robiłam sama peelingu, zawsze kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Peeling kawowy jest nieoceniony. Nie miałam nigdy takiej gładkiej skóry jak właśnie po nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę kilka fajnych domowych peelingów, które chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli trafiłaś/łeś do mnie po raz pierwszy zostaw link do siebie :)